loading...
راز و نیاز
سید احمد موسوی بازدید : 211 چهارشنبه 09 آذر 1390 نظرات (0)

نماز جماعت چشم‌چران

 به رسول خدا (صلي الله عليه و آله و سلم) گفتند:

فلان جوان كه در نماز جماعت شما حاضر مي‌شود چشم‌چران است و به نامحرم نگاه مي‌كند. حضرت فرمود: او را به حال خود واگذاريد كه اين نماز جماعت سبب ترك اين عادت زشتش مي‌شود. بعد ازمدتي به پيامبر اسلام (صلي الله عليه و آله و سلم) خبر دادند كه آن جوان موفق به توبه از آن عادت زشت شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من مسلمانم قبله ام یک گل سرخ جانمازم چشمه ، مهرم نور . دشت سجاده من . من وضو با تپش پنجره ها می گیرم در نمازم جریان دارد ماه ، جریان دارد طیف . سنگ از پشت نمازم پیداست : همه ذرات نمازم متبلور شده است . من نمازم را وقتی می خوانم که اذانش را باد ، گفته باشد سر گلدسته سرو من نمازم را ، پی (( تکبیرة الاحرام )) علف می خوانم پی (( قد قامت )) موج . سلام من به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر تمام جسم و جان او پر از نماز می شود . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 417
  • بازدید کلی : 132,582