loading...
راز و نیاز
سید احمد موسوی بازدید : 676 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)
در تمرينات تيم ملي عربستان بازيكنان به هنگام فرا رسيدن زمان نماز، تمرينات را رها مي‌كنند و نماز جماعت مي‌خوانند. همين مساله كنجكاوي رايكارد را برانگيخت و از مترجمش خواست تا شيوه نماز خواندن و دعاهاي مسلمانان را به او آموزش دهد.
به نوشته اين روزنامه، مترجم رايكارد همچون كلاس درس در حال آموزش دادن نماز خواندن به رايكارد است. اين در حالي است كه خود او تاكنون گرويدن به اسلام را به طور رسمي اعلام نكرده است.
اين عمل رايكارد هلندي اين سوال را در ذهن به وجود مي‌آورد كه آيا او مي‌خواهد به اسلام روي بياورد يا فقط مي‌خواهد از شيوه نماز خواندن مسلمانان آگاه شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من مسلمانم قبله ام یک گل سرخ جانمازم چشمه ، مهرم نور . دشت سجاده من . من وضو با تپش پنجره ها می گیرم در نمازم جریان دارد ماه ، جریان دارد طیف . سنگ از پشت نمازم پیداست : همه ذرات نمازم متبلور شده است . من نمازم را وقتی می خوانم که اذانش را باد ، گفته باشد سر گلدسته سرو من نمازم را ، پی (( تکبیرة الاحرام )) علف می خوانم پی (( قد قامت )) موج . سلام من به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر تمام جسم و جان او پر از نماز می شود . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 132,557